måndag 20 juni 2011

Börja ett nytt liv

Hellu..
Jag har suttit här vid datorn nu snart i 1 timme å bara bläddrat igenom gammla bilder och lyssnat på gammla låtar.
Jag har bestämt mej för att börja ett nytt liv från och med onsdag.
Jag har blivit så sjukt trött på den här stan så det är inte sant. Allt skit snack, allt omoget folk. Ahh all dret rättare sagt. Lilla staden Karlstad börjar balla åt helvete förstår inte vad som har hänt :o alla är så jävla skumma och man blir bara deppig när man är inne i stan.
Jag har egentligen lust att flytta härifrån och börja ett nytt liv någon ananstans där man inte känner någon å ta nya tag. Men det kan man iof göra här med.
Men då gäller det att verkligen umgås med rätt personer. Och jag känner att jag inte har gjort det den senaste tiden. Vill bara säga hejdå karlstad hejhej en ny stad.


over and out Issa

1 kommentar:

  1. Hej gumman <3 Men vi hadde kul i går .. men skriver ej vart .. dit flyttar vi gumman Jag älskar dig så mycket finns för dig vad som en händer Älskar jag dig // Catin opppermann <3

    SvaraRadera