onsdag 15 juni 2011

I Stockholm

Halloj.
Andra dagen här i Stockholm och det är verkligen super härligt. :D
Gick upp kl kvart över 6 halv 7 i morse kunde verkligen inte sova längre än så. Så jag satte på mej mjukis kläder och gick ner och åt frukost själv mamma låg kvar och sov. Men kan säga att det var jätte mysigt att få sitta själv å bara mysa å tänka. Sedan gick jag upp på rummet igen å la mej å sov tills kl 12.
Då gjorde jag mej i ordning å jag och mamma tog en tur på stan igen.
Fick med mej ett par skit snygga skor. Det är träskors aktiga fast med hög klack. Super snygga ;) Dom kostade bara 650kr inte dyrt alls. http://www.nilsonshoes.com/Kvinna länk till skoaffären. Riktigt snygga och prisvärda skor ;) Sedan så fick vi gå till Apoteket och köpa ögondroppar och ögon kräm för att jag har kliat sönder mej :s det gör svin ont och så svider det som fan :o Köpte faktiskt inge mer idag. Var så himla sleten så blev inte så mkt shopping. Efter stan besöket så gick vi upp till hotell rummet och glodde på tv en stund sedan drog jag och mamma ner på krogen och träffade någon som hon kände där. Mkt trevlig att träffa nytt folk ^^
Nu ligger man här på rummet och ska strax hoppa in å duscha och tvätta håret för i morgon åker man hem till skit staden Karlstad igen.
Jag är super nöjd med dom här dagarna i Stockholm. Tack mamma det här behövde jag verkligen!
BILDER KOMMER I MORGON KVÄLL

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar