tisdag 28 juni 2011

Flyter på

Hejsan
Det har flytit på här på morgonen nu :) Mycket bra. Har funnit en transport för 400kr per dygn :o Riktigt billigt å bra så ska ha den tills i morgon.
Julia ringde mej förut och frågade om jag skulle med till Bomsta och bada och det vill jag ju så klart men kanske inte hinner nu när jag måste hämta transporten tidigt :/ Det suger ju. Ibland är det inge roligt att ha häst speciellt inte när man vill vara med kompisar och när det är sommar lov. Men kan säga såhära hellre häst och va i ett stall än att hänga ute på stan 24/7.
Och sen älskar jag min ponny mest av allt så det finns ingen chans i världen att jag skulle sälja eller byta bort honom mot något.

Funderar på vad jag ska göra nu till kl 4 då Nisse ska hämta mej så vi kan hämta häst kärran. Kanske åker in till stan å ska lämna lite kläder till Mickan som hon ville ha :) Men ska först och fråmst göra mej ordning.
Skriver mera ikväll när jag varit på ATG med lillprinsen <3 


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar