torsdag 9 juni 2011

Fuck livet

Hejsan
Nu är det så att jag inte kommer blogga på ett tag. Så det är sista inlägget på några veckor. Det har hänt väldigt mkt denna veckan som gör att jag har tappat livs lusten. Just nu förstår jag inte så mycket av allt det hära men det är nog så det ska vara.
Kan göra en lång historia kort för er som vill veta vad det är som har hänt.

Jag och Emma har festat väldigt mycket dom senaste veckorna och vi har haft väldigt kul och träffat mycket underbart folk. Å det var på en av festerna som vi träffade 3 killar No Ask och Prusk. Jag höll på med Ask och Emma med Jonas. Dagen efter gick vi på dubbel dejt men Emma fastnade inte för Prusk.
Men det gjorde jag. Det fanns nått speciellt i honom som jag inte har sett hos alla andra killar. Vi träffades mer och mer och började hålla på. Jag började gilla han mer och mer men han var redan jätte kär i mej och han kämpade verkligen för att få mej. Men en dag så var allt bara slut och det var nu i måndags. Allt blev ett helvete och han gick till en väldigt bra vän till mej och tog henne ist. Jag känner mej så jävla lurad. Men men nu är det bara att försöka gå vidare men det tänker jag då inte göra. Jag ska kämpa till mitt sista andetag till att få tillbaka Jonas. Han e verkligen allt i mitt liv.  


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar