söndag 27 maj 2012

Söndag

Godkväll bloggen!

Kom hem vid halv 5 i morse och låg och prata med Niklas i telefon ett tag innan jag somnade ifrån honom.
Hade ställt kl på 9 men somna om och vaknade kl 11. Var bara att pallra sej upp det för att Larsa hade bestämt att vi skulle åka mot Deje och titta på en bil till mig. Var ca 4 mil från oss och till dit han bodde så det var inte så jätte farligt, fick även övningsköra dit det var super kul som alltid för att jag älskar och köra bil. Bilen var en Audi a4 1,8t helt okej han begär 15:000kr för bilen men vi kommer edast lägga 12:000kr pga att det är ganska mycket små fel på den. Tex ac;n funkar inte, finns inga vevar till sidorutorna bak, gaspidalen är jätte sliten så måste köpa nytt överdrag till den, handtaget på förar sidan är jätte kasst och måste bytas. Så när jag väl är färdig men allt det kommer jag komma upp i mera än 15:000kr och det har jag inte ekonomi till. Men super fin bil och allt och jag hoppas på att han tar mitt bud! Två bilder på bilen här så ni får se hur den ser ut!








Har även hänt massa annat roligt idag med typ båt åkning med mamma pontus larsa och kennet, träffat hannes och lill ida åkte hem till min goa julia osv osv. Skulle bli en hel dagbok om jag berättade om hela min dag men kände att jag vill skriva om bilen, hoppas hoppas hoppas han tar mitt bud i morgon önska mej lycka till :) nu ska jag lägga mej och se på filmen Trassel sov så gott :) puss puss






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar