tisdag 1 maj 2012

1 maj

Hej
Har inte kunnat blogga på ett tag pga att jag har varit borta och inte haft någon dator med mej.
Har behöft lite lugn och ro men kan inte påpeka att det var så lugnt borta så blir att stänga in sej hemma ist!
Men men bort från det dåliga nu! Nu i eftermiddag så åker jag larsa och adam till kristinehamn och ska kolla på en bil och jag hoppas allt är som det ska med den för jag vill verkligen ha den ^^






Så ser fin bilen ut en Merca tycker den är riktigt snygg faktiskt och är grymt sugen på denna bilen så jag hoppas verkligen att ja kan ta med denna pärlan hem ^^ Mer införmation kommer komma upp om jag fick med den hem eller inte senare idag! Men ska ta och göra mej iordning och åka iväg! Blir att övningsköra till Kristinehamn. (y)





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar