onsdag 16 maj 2012

Onsdag

Hej
Har inte kunnat blogga på ett tag har varit lite mycket och så har jag även varit inne på akuten pga att jag har fått panikångest ont i hjärta och bröstkorg. Men men jag gräver inte ner mig för det kan jag lova er.

Idag har jag varit med Julia och Josefin haft mycket skoj som vanligt var i Skåre hos Julia idag Niklas kom även förbi en sväng och sa hej innan han skulle åka till jobbet! Åkte hem runt kl 7 satt hemma med Josefin en stund ladda ner lite musik och åt mat sedan kom Weber så vi här hemma fick kolla på hans bmw, fick även test köra den och den var riktigt go att köra faktiskt ;) Men som sagt det är en rak 6a i så den drar som f*n och därför är dom här hemma så fucking jävla negativa hela j*vla tiden blir så j*vla arg för inte en enda bil jag har viljat ha duger så skiter i denna jävla skiten nu. Punk slut orka diskutera mera liksom blääää.
Nej nu ska jag duscha och göra mej klar och dra på en film oc sura ifred.
Bajs



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar