onsdag 30 maj 2012

Nattbloggar

Godkväll godingar!

Är väldigt väldigt mycket för mej så kommer inte uppdatera så värst jätte mycket.
Det är 2 dagar kvar tills jag fyller 18 2 dagar kvar tills jag skriver bilkörkorts teoriprovet är så bajs närvös har spytt två gånger nu ikväll pga denna jävla skiten har legat å grinat på golvet ute i köket det är bara för mycket nu men jag vet att det kommer bli bra och ordna sej till slut.

 Har varit med Julia en sväng idag var med henne och Daniel en sväng till Brl och kolla på bas paket åt mej till min bil men jag får se va det blir för något, sedan åkte vi till Willys för att handla tårt saker haha jag och Julia stog typ i 5 minuter och diskutera vilken grädda vi skulle ha haha xD var rätt kul faktiskt, sedan så åkte vi till Haga hallen och kolla men vi fann inget roligt där :) så handlar rästen på fredag så som färska jordgubbar till tårtan och så. Sedan åkte jag en sväng med Daniel sedan gick jag av i stan för att vänta på mamma och nu ikväll har jag pluggat lite teori och jag hoppas på att jag klarar denna skiten så jag blir av med all stress och skit! Önska mej lycka till :*




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar