torsdag 31 maj 2012

1 juni

Nattbloggar inatt igen !!!!

Nu är det 1 juni och jag fyller 18år, än så länge är det inte så hemskt men det blir väl med alla som tjatar ''''''åååh köp cigg åt mej'''''' men det som är fördel är att jag kan komma in på krogen och att jag äntligen får skaffa mitt efterlängtade körkort. Har suttit hela kvällen/natten med detta pluggande, det suger balle att göra detta men men det är värt allt slit i slut ändan. Petra har suttit med mej fram till kl 2. Hon blev trött och åkte hem och sov :) Jag ska lägga mej och glo på en film och läsa lite till ur boken så allt verkligen fastnar!
Å sen ska man upp kl 9 göra sej ordning och åka till körskolan för att ha körlektion efter det är det teoiprovet som gäller så tänk på mej kl 11.30 för då skriver jag och förhoppningsvis så klarar jag det :)
Bara ett släng inlägg nu måste jag kila!




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar