söndag 15 april 2012

Söndag

Hallu
Söndag idag och det blev ingen sovmorgon för mej inte gick upp vid halv 10, åt frukost greja lite tog med wiskhy ut en sväng. Sedan så gick jag upp till salongen och tog hål i örat på Cecilia Hollsten och hon hade söta lilla Nellie med sej, gud vad tiden går hon har blivit så stor nu och knallar runt alldeles själv.
Sedab så sålde jag en massa produkter så tjänade en del idag. Vid 2 tiden så kom Angelica och hälsade på vi åt lunch och sedan så fixade jag hennes hår på salongen. Vid kl 4 så skrev Mr Hemlig att han var på väg mot Bergvik så vi skulle ses ^^ Så jag och Angelica knallade bort till Max och träffade godingen! Han är bara för söt den killen asså. Fick bara träffa han i 10 min typ sedan så skulle han åka igen :/ å så blir han borta till tisdag kväll han ska nämligen på kurs i Göteborg. Men glad att jag iaf fick se honom innan han åkte.
Sedan så gick vi tillbaka till salongen städa i ordning och drog hem å lata oss sedan skulle hon åka hem :( så jag blev själv men strax så ska jag och mamma se ännu ett avsnitt av Alcatrz! Skit bra serie kolla den ;)




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar