söndag 22 april 2012

Natt bloggar

Hellu.
Blir lite bloggande nu så här på kvälls kvisten, har inte gjort alls mycket idag.
Åkte till mr hemlig vid halv 6 men han var lite dryg så jag drog hem till Patricia så länge satt och var social där. Sedan körde hennes sambo mej till mr hemlig. När jag kom dit hade han 3 kompisar och sin bror hemma så jag var lite blyg men det gick faktiskt bra dom var trevliga som tur var. Kollade på en film och en efter en drog därifrån så det var bara jag han och hans bror kvar tillslut.
Var tvungen att åka hem halv 11 så han körde mej hem satt här utanför och snackade 1 timme ungefär.
Världens gulligaste kille helt seriöst är helt såld på honom ^^ hihi gillar man någon så gör man.
Har bara suttit här vid datorn sedan jag kom in men ska ta och slänga av mej kläderna och krypa ner och se en film.
Hoppas ni har haft en bra dag! Pussss <3




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar