måndag 16 april 2012

Fölk!

Blir lite smått irriterad på folk som lägger upp en massa skit på facebook om andra fast dom inte nämner namn på dom men man fattar direkt att det är EN dom snackar om. Eftersom 2 personer har gjort så mot mej och en bra tjejkompis till mej så kommer jag göra samma sak tillbaka! Hämnden är ljuv fast kommer bli 10 gånger värre!
Visst vi bor i Karlstad och det är svårt att hålla saker hemligt för det finns ingen i denna håla att lita på!
Jag tycker att det är ganska kul när folk snackar skit om en pga att jag fattar inte hur dom orkar lägga ner så otroligt mycket tid på en. Jag tror inte att dom hatar en egentligen jag vet att dom bara är avensjuka, för dom har inte det jag har ;) Och sedan skiter jag i om alla lyssnar på ryckten det betyder bara att dom är lika dåliga människor själva!








over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar