torsdag 12 januari 2012

Men du säger att jag inte står i skuld

Torsdag idag! Träning på sats som det kommer bli varje dag nu en tid framöver. Riktigt härligt att komma igång och man träffar så mycket goa människor där borta. Var även hos psykologen innan träningen och jag har blivit en annan person verkligen och gått från det dåliga till det bra, men det är inte helt bra än det finns lite att jobba bort men det kommer det med.
Tillbaka till träningen, jag becca ida och catrin åkte och tränade det var super kul att åka iväg med tjejkompisarna för att träna super härligt. Tränade ca 2 timmar sprang på löpbandet och tränade styrka på dom stora maskinerna, så nu kommer jag iaf få en snygg kropp till sommaren och det är jag stolt över.

Ska dra på en Iren Huss film nu innan sovdags i morgon väntar en ny dag med nya tag efter nattens sömn.
Pussarh



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar