måndag 9 januari 2012

Måndag

Måndag och det var skolstart idag! Men jag var självklart inte där. Det är många tjejer i klassen som ska byta och andra har planer på att hoppa av. Jag har själv tänkt väldigt länge på och hoppa av och skaffa mej ett jobb ist. Jag har ett jobb på g just nu, det är på Mc på Nobelplan (schell nobel) Hellre att jobba än att gå i skolan. Visst jag vill ju få ha student mössa och springa ut  gå på balen osv men jag vet inte om jag klarar av det just nu. Jag vill ha ett studie bidrag men jag kommer aldrig få den närvaron så jag kommer få det å jag kan inte leva på mina föräldrar hela tiden heller jag är snart 18 och flyttar hemifrån behöver en säker lön varje månad. Ja det är mycker och tänka på just nu men jag vet att allt kommer att ordna sej eftersom 2012 precis har börjat!



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar