torsdag 26 januari 2012

Torsdag

Hej
Ingen träning idag, måste pyssla lite hemma och så ska jag på några ärenden inne i stan och på Bergvik.
Jo har även lämnat in cv på Mc på Bergvik. Haha han som jobbade där sa att han inte tar emot cv osv men jag flörta in mej och Janette som jobbar där sa att det är 99,9 % säkert på att jag får börja jobba där, han som jag lämnade cvt till tyckte jag var skit snygg osv så haha jag tror det blir bra. Har inte varit i skolan på hela veckan heller men ska dit på möte till nästa vecka så det löser sej det med tror jag.
Känner att livet börjar rulla på och bli bra, tror att 2012 blir ett bra år trots allt men jorden går ju under den 21 december i år så ;) Men måste skynda mej så jag blir klar här hemma. Ha en trevlig dag puss!





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar