torsdag 22 september 2011

Tillbaka till skolan

Hej.
Idag var jag tillbaka i skolan igen. Det var en riktigt kul dag. Började dagen med att vara inne i staylist salen. Läraren Minna noppade mina ögonbryn och färjade dom och även ögonfransarna, alla andra fick titta på sedan fick vi göra. Jag färjade fransar och bryn på Carro och det blev faktiskt riktgt bra och jag tror hon blev nöjd med det var super kul :D
Sedan så var det lunch åt soppa och pankakor riktigt gott, hade även lång lunch rast så vi tog det lugnt innan vi skulle in och ha nästa lektion.
Sedan vid kl 1 så kom mamma och hämtade mej och vi åkte till psykologen.
Gick faktiskt bra där den här gången med hon är verkligen jätte snäll men jätte dyr :o Tänk det kostar 1000kr per gång att gå där så det blir ju en hel del pengar.

Jo fick även svar på ett brev vi skickade till skolan om att vi vill ha en ursäkt. Och jag och mamma är välkommna till skolan någon dag under nästa vecka för att få en ursäkt! MEN min förra mentor vågar inte vara med pga att hon är rädd för att bli anmäld. Förstår inte riktigt vad hon nu är rädd för om hon nu har gjort rätt att anmäla det hära till polisen. 
Sedan efter det åkte jag hem till älsklingen och tog det lugnt sedan tog vi en promenad en sväng för han orkade inte vara stilla. Runt halv 5 5 kom Emil Larsson och hämtade mej i hans söta gröna bil och körde hem mej.
Så har min dag sett ut idag. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar