måndag 19 september 2011

Go kväll

Hej.
Angående det som hände i Tisdags på lägret på Stenudden med klassen så skulle det idag den 19/9-11 på ett möte för alla föräldrar på skolan om det som har hänt. Men mina föräldrar var inte välkomna på det mötet men min låtsas pappa gick dit ändå för att ta reda på mera information.
Enligt våran mentor så har hon under hela dagen varit med oss elever ute på Stenudden. Men det var hon inte, runt 4 tiden åkte hon och 2 elever och handlade på en ica butik i närheten och efter det släppte hon av ena eleven på skolan elevhem på Hammarö. Hon var borta mellan 4 och 6. Sedan kom hon tillbaka och hon tyckte inte allt stog rätt till. Runt kl 7 halv 8 så åt vi mat och hon påpekade att vissa elever åt lite mer än vad andra gjorde och efter det hade hon ringt skolans rektor. Efter ca 20 minuter så kommer det ut 6 poliser och mentorn ropade upp namn och jag var en av dom. Ena polisen tod med mej ut och han tyckte jag såg drogpåverkad ut för att jag var rödögd. Jag fick sedan 1 minut på mej att packa ihop mina saker och följa med polisen in för att ta ett pissprov. Jag pissade negativt men blir anklagad ändå av en så kallad vän för ringa narkotika brott. Det har nu gått 1 vecka efter det som har hänt och jag går hos en psykolog och försöker leva ett normalt liv men det går inte kan jag tala om för er. Man kan inte leva ett normalt liv efter ha blivit anklagad för vissa saker. Och jag har även fått stan förbud ett tag för att inte umgås med fel människor..


Försöker leva i nuet och må bra för det jag har




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar