onsdag 14 september 2011

Hemskt

Hej.
Som sagt så fick jag åka ifrån lägret på Stenudden igår runt 8 tiden pga att våran mentor trodde jag och några till var pårökta. Vi var tydligen uppspelta och skrattade mkt och var rödögda.
Kom in till polis station run 9 tiden och fick sitta och vänta på en kvinlig polis som skulle ta piss-prov på mej. Jag gjorde det och jag var negativ jag hade ingenting i kroppen och det känns skönt. Dom ska skicka det vidare och testa det vidare tydligen men det var 90 % säkert på att jag var negativ så jag kan känna mej lugn. Men det gör man inte ändå. Det är ju inge roligt att bli anmäld för något man inte har med att göra. Det var inte bara jag som åkte in. Det var 4 till. Ena killen var posetiv och det tyckte vi var väldigt konstigt och vi har ingen aning om vad han och gjort och inte gjort. Dom 2 andra killarna var negativa och fick åka tillbaka till stenundden men jag valde att åka hem.
Det är en väldigt alvarlig sak att bara anmäla någon om man inte riktigt vet vad som är sanning och falskhet. Hoppas bara att allt kommer lugna ner sej nu men det kommer ta sin tid och iaf jag kommer hålla mej borta från alla falska människor. 






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar