tisdag 20 september 2011

20 september

Hej.
Ligger här och tittar på Transporter 2 på kanal 6 riktigt bra film faktiskt. Har sett den några gånger men den är lika bra varje gång.

Har inte gjort så jätte mycket idag. Har varit hemma från skolan idag igen pga att jag är förkyld. Hostar fortfarande jätte mycket fast jag tar hostmedicin.
Har tagit mej en tur till stallet iaf och fixat åt Burnit nu är det bara en hovslagare som väntas och han kommer i slutet av veckan hoppas jag.
För det är verkligen behövligt. Sen är det jag som behöver bli frisk och ta ikapp allt i skolan. Sedan är det mitt rum som behöver bli klart. Har iaf målat två gånger nu så ska bara mublera iordning så jag kan flytta in dit och sova där ist för på soffan. Nu ska jag gå och ta mej en kopp te med honung så kanske det blir lite bättre. Ha en trevlig kväll puss :)





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar