torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Idag har jag tillbringat dagen med Mickan mötte upp henne i Mitt i City runt kl 2 så gick vi runt och tittade lite i stan, köpte även present till Hanna som har fyllt år. Sedan vid 10 i 3 så gick vi till körskolan för att jag skulle ha körlektion. Det gick faktiskt bra att köra idag, men höll på att bli på körd bara för en idiot börja gasa när jag höll på att svänga ut men men finns folk till allt asså -.-
Sedan så gick vi och åt mat och så blev det glass till efterrätt mumma det.. Drev runt ett tag i stan sedan så åkte Mickan till Bergvik jag var kvar i stan med lite folk sedan kom Mickan tillbaka och vi gick och köpte energidryck och godis och gick upp till Oppe och bara satt och prata trevligt var det <3
Dagen har varit super bra! Puss på er :*









Lite bilder på mej och Mickan ---- Foto: Hampus Berglund





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar