söndag 21 augusti 2011

Provridning

Hej.
Som kanske ingen vet så är Burnit till salu min d-ponny.
Idag var det en tjej ifrån Torsby som kom och provred. Jätte gullig familj.
Dom skulle bara ha honom som promenad häst för att hon skulle lära sej rida lite och så. Jag visade honom och han var lite stönig och det gillade inte den här familjen. Men sedan fick tjejen rida och han lyssnade ganska bra men han protestera lite grann. Sedan så skulle jag hoppa honom. Och jag flög av och skada knät igen så det gick ur led härligt. !!! Så tjejen fick rida ut i skogen på honom själv och lära känna honom. Men vet inte riktigt hur det blir. Dom fick till på tisdag att tänka. Det skulle vara skönt för honom att få komma ut på landet och bara gå i skogen då han har tröttnat på tävlings livet.
Men sen har jag inte mage till och sälja min bästa vän. Och han är den ENDA som inte har svikit mej.




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar