onsdag 10 augusti 2011

Frågor och svar :)

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej egetligen inte men när jag såg jonas så =)
Hur många har du varit kär i? 4
Är du kär just nu? Yes!

- Tio frågor om dig själv
Namn? Issa
När fyller du år? 1 juni
Några piercingar? Navel och i öronen men det tar jag inte som piercing
Vad har du på dig just nu? Min morronrock =D
Vilken årstid är bäst? Sommar ofc :D

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova länge och inte bli väkt xD
Vad tycker du mest om hos dig själv? min bestämd het och mitt sätt att vara mej sj ;)
Vad är du bra på? Va äcklig :D 

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Båda

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Ylva
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla på sitt eget vis :)
Vem är snyggast av dina vänner? Anja  :D
Vem är mest partyprisse? Jag för jag måste säga det sj :D
Vem är den du helst har filmkväll med? Ingen
Vem av dina vänner är mest "evil"? Hmmm......

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej
Vem är farligast i din familj? Mamma
Vem ser roligast ut i din familj? Ingen
Vem är coolast? Ja och mamma  

Har ni något husdjur? Katt och Hund sen en häst i stallet
Mest gemensamt med? Ingen av dom
Underhållningen? ?
Sover du oftast med? Själv inom fam.
Roligaste kvällen med familjen? När jag mamma och larsa åkte från norge och vi spela smoke weed :D

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Sovit gjort slingor stan och vart hos Julia :D
Vad ska du göra? sova strax
Har du gjort något dåligt idag? Näe! inte vet jag vet
Vad har du ätit idag? mat
Har du duschat idag? ofccc =)
Är du trött nu? Nej
Vad händer i morgon? Shoppa kläder med mammsen =)
Går du i skolan? Yes
Har du varit i skolan idag? Sommarlov

- ANNAT
Hur mår du just nu? Bra =)
Har du piercat dig? Ja
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 01.00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen och fb
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Jonas Älskling =)
Vem ringde du senast? Jonas Älskling =)
Vem sms:a till dig senast? Marcus
Vem sms:a du till senast? Marcus

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 1 timme sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 2 år sen

- ÖVRIGT
Gillar du punk? Nej
Har du sminkat dig idag? ja

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? jag lyssnar på allt
Vad gillar du för musik? jag lysssnar på allt

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ohyes
Har du fler än 3 jeans? Yes
Har du fler än 5 tröjor? Ah, haha

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Ne xD
Använder du ögonskugga? yyea
Använder du kajal? jaaa

Använder du hårspray? Lite oftare nu igen.
Använder du volymspray? Nej inte ofta bara när jag ska ut =)
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? Jajjamensan!
Använder du skinspray? Nej? :o
Använder du parfym? Ja, så ofta som ja kommer ihåg det xD
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? Nej
Använder du rouge? yees.
Uppsatt hår eller hängande? Ner släppt :)
Plattar/lockar du håret varje dag? jag plattar :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Jobbigt -.-

KÄRLEK
Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? Ja
Är du romantisk? aah fan :D enligt jonas
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej?
Vem sov du senast bredvid? Jonas
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen blek
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Syskonlös
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? jadu :D 


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar