måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen

Halloj
Idag var det min första skoldag på Hammarö Gymnasiet. Det var ju då inte nytt för mej eftersom jag gick där förra året med men jag börjar om 1an på nytt :) Hamna i en helt okej klass som tur är känner jag några stycken och vi hade super kul idag. Tog kort och gick rundtur i skolan och utanför. Sedan fick vi massa papper som man skulle fylla i och så. Riktigt softa dag.
Hela den hära veckan är lugn. Så det är helt okej det kommer bli värre nästa vecka. Kan även tala om det att jag ska gå Brand Skydd och Säkerhet för jag vill bli polis. ;) Tror inte jag har missat något nu.
Nu ska jag byta om och gå å lägga mej så jag blir frisk har åkt på en dret förkylning inge kul. :/

Hammarö Gymnasiet



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar