måndag 16 juli 2012

Överaskad!

Gick upp till salongen vid 5 och jobbade till 8 vid 6 tiden så skrev älskling att dom skulle komma och hämta mej här i Karlstad, jag var lite skeptisk först och visste att den iden skulle inte mamma gilla. Men jag kom hem och berätta att Andre åker i natt och hämtar mej i morgon. Hon blev arg och besviken på mej.
Men kan inte göra så mycket mera än att vara ärlig mot henne.
Hon är rädd att det ska bli som sist, om ni kommer ihåg allt med Jonas som jag var tsm med där uppifrån.
Och hon är orolig för det ena och det andra. Men jag är vuxen nu och jag vet eller ja jag hoppas att Andre aldrig skulle göra så mot mej. Men jag vet att det kommer bli bra och jag älskar mamma jätte mycket.

Kommer inte att kunna bloggen på ca 1 vecka eftersom jag kommer åka och jag har ingen dator med mej upp men jag kommer skriva om min vecka så fort jag kommer hem :) jag älskar er. Pusss :*









over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar