måndag 16 juli 2012

Måndag

Ännu en gång. Varför just jag? Ja sa att det aldrig skulle hända mej, nej jag kommer aldrig må dåligt, jag kommer aldrig få något sånt. Men jag skulle nog ha varit tyst det kan hända precis vem som hellst!

Andra panik ångestattacken kom inatt. Tårar rädsla, jag kunde inte andas fick ingen luft. Man bara ligger och skakar. Det blir så här för MIG om det är för mycket runt omkring en. Jag förstår inte att folk inte kan förstå att jag faktiskt är sjuk. Det är jämt massa bråk och svek man vet inte vem som är ens kompis/vän längre. Men det är väl så det ska vara eller? Jag kan inte längre se vad som är rätt och fel på hur folk ska bete sej. Jag blir sviken hela tiden av mina vänner, men det blir väl nästan alla?
Ni som läser detta! Jag tycker ni ska tänka efter vad det är ni håller på med, ni kan förstöra en människas liv.








over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar