torsdag 21 april 2011

Torsdag kväll.

Hejsan.
Nu har jag tid att skriva lite igen. Har varit en hyfsat okej dag. Har varit uppe i Arvika hos min älskade Dennis men han är ju full som vanligt -.- Då är han verkligen inge rolig å va med men men :) Tog tåget hem vid 18.08.
Dom ringde även från stall hällebäck. Kan bara säga att det VÄRSTA jag vet är omogna vuxna. Så jävla löjligt. Men vem var det som hade rätt, jo jag :D
Känner mej väldigt nöjd faktiskt. 
Sen när jag kom hem så mötte jag på Billy och Jimmy. Så dom blev med till buss station där vi satt i typ 40 minuter och väntade på Eros <3 Kul att få träffa honom det var fett länge sedan. Han har förändrats väldigt mycket faktiskt. Sen blev det att träffa lite mera folk innan man tog bussen hem och åt mat med mamma och larsa. Satt och prata lite och så. Vi satt och prata ett bra tag för att vi ska kunna förstå varann lite bättre men jag tror det löser sej med tiden. Det var allt jag hade från mej :)
Min ponny Burnit när Cassandra ägde honom <3

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar