fredag 22 april 2011

Mitt i natten :)

Hejsan.
Lite sent att blogga nu men har inte haft tid på hela dagen har haft fullt upp verkligen.
Vaknade runt 10 och ringde min älskling morgon prata lite med honom <3
Sedan så gick jag upp och gjorde mej i ordning och tog en tur till skogen med vovven Wiskhy. När jag kom tillbaka så tog jag mopeden och hämtade upp Josefin. Skulle ut till Apertin och titta på en ny stallplats till älskade ponny bus. Det var verkligen ett jätte fint och jätte mysigt men det var så himla långt att åka. Och det var motorväg ut så får ju inte köra med mopeden :/ Men ska ta med mej mamma ut till vecka så ho får se lite. Vi var där typ 1,5 timme. Den tanten var väldigt prat gla så vi töla på där med henne.. Sedan åkte vi vidare ut till Burnit <3 Longerade han en liten stund, men det tyckte han inte var så jätte kul. Såg även Mattias som var ute på jarde och gjorde nått.. 
Tog mopeden hem å åt mat köttbullar med potatis sallad det var super gott (y)
Lite senare så drog vi till Orrholmen där det skulle va ''fest'' men hann precis sätta oss ner innan Aina kom och tog ALLA öl :(  Så jag styrde ut allt fölk te Skutberget för där kommer det aldrig några poliser.
Så blev där till kl 10 sen åkte jag och Josefin hem och tog en smörgås å satte oss vid datorn. Tog mej precis en fett varm och go duch med, och sen få krypa ner i rena lakan det kan inte bli ett bättre avslut på dagen. Nu blir det natta ska upp tidigt i morron.


Jag och Josefin för typ 2år sedan :)

over and out Issa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar